Stel hier je vragen over De Zuivelmakers of onze producten >

De Zuivelmakers Runner-up bij Foodservice Marketing Award

15-12-2017

De Zuivelmakers is Runner-up geworden bij de uitreiking van de Foodservice Marketing Award 2017 in de categorie innovatie op 14 december. Het Vers getapte yoghurt concept wordt met de Yoghurttap door De Zuivelmakers op de markt gezet. Deze succesvolle innovatie werd gewaardeerd door de jury van FoodserviceXS en beloond met de runner-up positie, net achter Bavaria met Radler Ice Lemon 2.0%.
 
De jury beoordeelt het Vers getapte yoghurt concept als volgt. ‘’Met de Yoghurttap wordt op de trend van meerdere (gezonde) eetmomenten ingespeeld. De Yoghurttap biedt veel mogelijkheden in de presentatie naar de gast waarbij door het toevoegen van de toppings naar hartenlust kan worden gevarieerd. Van zoet naar hartig geeft aansluiting op talloze consumptiemomenten. Dankzij het gekoelde en gesloten systeem kan hygiënisch worden gewerkt en is er minder verspilling.’’
 
Elise Rijnhout, marketeer bij De Zuivelmakers: ‘’Wij zijn trots dat we deze runner-up positie behaald hebben. Vers getapte yoghurt heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een succesvol concept in de foodservice. En dat wordt nu beloond.”
 
De Zuivelmakers, een familiebedrijf midden in het Groene Hart, produceert de yoghurt. De melk komt bij de eigen boeren uit de omgeving vandaan. Samen werken zij aan Duurzame Weidezuivel. Zo lopen de koeien zoveel mogelijk in de wei en worden stappen gezet voor een beter milieu. De yoghurt is dan ook een Erkend Streekproduct. 

Naar overzicht

De Zuivelmakers Runner-up bij Foodservice Marketing Award